Business Consulting Institute a realizat, în luna aprilie a acestui an, un șir de activități cu impact deosebit asupra turismului din Moldova.
Astfel, cei mai importanți actori ai turismului din Moldova au avut prilejul să participe la cursurile organizate de BCI, învățând cum să elaboreze și să promoveze proiecte de parteneriat public-privat. Împreună cu partenerii din Georgia, Bulgaria și Ucraina, instituția a pregătit câteva module de instruire în domeniul vitivinicol, ecologic și al comunicării online și a instruit 28 de reprezentanți ai autorităților publice locale, gestionari de atracții turistice, antreprenori și deținători de pensiuni turistice.
BCI și partenerii săi au participat, în perioada 2-5 aprilie, la Expoziţia internaţională specializată de turism, agrement şi hoteluri, la care și-au promovat proiectul lor comun, „Rețeaua pentru turism durabil la Marea Neagră - Strategii de marketing turistic comun și dezvoltare în regiunea Mării Negre”. Tot în cadrul expoziției, BCI și Agenția Turismului din Republica Moldova au organizat un atelier de lucru, unde au prezentat un studiu de marketing despre zece destinații turistice semnificative din Moldova.
De asemenea, Business Consulting Institute a găzduit două vizite de studiu în Moldova ale partenerilor săi din cadrul proiectului turistic. Vizitele au vizat sud-estul țării (Căușeni, Purcari), fiind studiat modul în care sunt susținute produsele turismului rural.
Amintim că proiectul „Rețeaua pentru turism durabil la Marea Neagră - Strategii de marketing turistic comun și dezvoltare în regiunea Mării Negre” este susţinut financiar de Uniunea Europeană prin intermediul Programului Operațional Comun Bazinul Mării Negre.