Pe data de 20 Decembrie 2010, la Chişinău s-a desfăşurat Conferinţa Internaţională “Experienţe, perspective şi utilizarea metodelor avansate de bugetare în administraţia locală din ţările central şi est-europene”, care a fost organizată în cadrul proiectului „Buna Guvernare în Chişinău – introducerea bugetului de performanţă în capitala Republicii Moldova”.
Proiectul este sprijinit financiar de Programul CEI/KEP şi este co-finanţat de Programul Asistenţa Poloniei al Ministerului Afacerilor Externe polonez, fiind implementat de către Fundaţia de cooperare PAUCI (Polonia) în parteneriat cu Business Consulting Institute.
Proiectul urmăreşte promovarea şi implementarea conceptului de bugetare de performanţă în cadrul administraţiei municipiului Chişinău, pe baza evaluării sistemului financiar curent şi a procesului de bugetare locală din Republica Moldova.
Conferinţa a avut drept scop prezentarea rezultatelor obţinute în prima etapă a proiectului (2010) şi proiectarea activităţilor pentru a doua etapă (2011), în care municipalitatea va beneficia de experienţa Poloniei, Ucrainei şi a Georgiei.
La eveniment au fost invitaţi reprezentanţi din partea Ministerului Finanţelor, a Ambasadei Poloniei în Moldova, a Primăriei municipiului Chişinău, a ONG-urilor şi experţi din Polonia, Ucraina şi Georgia.
Pentru alte informaţii cu privire la conferinţa care a avut loc, vă rugăm contactaţi Business Consulting Institute, la numărul de telefon + 373 22 855 080, persoană de contact - Rodica Guţu.